Zombie apokalypsa 21. století

Zombie apokalypsa 21. století

Nedávno jsme si s kámošem povídali na téma zombie filmy. Došli jsme k tomu, jaký vztah je mezi těmito filmy a dětmi. Jak nejen zombie filmy ovlivňují dnešní děti a připravují je na apokalypsu. No a o tom chci napsat dnešní článek. Kdyby třeba někdy nastala zombie apokalypsa, měly by dnešní děti ze zombie vůbec respekt? A měly by zombie vůbec šanci? Snad se vám bude líbit moje nová úvaha z trochu jiného soudku.

Zombie

Na začátek vezmu dnešní filmy se zombie, jako jsou například Zombieland, Úsvit mrtvých, 28 dní poté, Resident Evil nebo třeba Deník mrtvých. Ze seriálů je povinností napsat Živí mrtví (The Walking Dead). Když si tyto filmy a seriál vezmu, po shlédnutí těchto filmů přesně vím, co dělat kdyby zombie apokalypsa nastala, jak správně zabít zombie a vůbec, jak přežít. Ve skutečnosti by to samozřejmě bylo jiné, ale zkuste si to představit.

Apokalypsa

Dál vezmu internet. Vlastně většinou se v dnešní době kouká na filmy na internetu, takže bych je měl teoreticky zahrnout sem. Mimo filmy, na internetu existuje mnoho (někdy i zajímavých) článků ohledně zombie apokalypsy. Články typu "Jak přežít zombie apokalypsu" jsou podle mě nejlepší. Na konci každého takového článku autor píše, že jste bezpečně připraveni na apokalypsu, a že se můžete začít modlit, aby nastala. Mě to přijde docela komické, ale jak už jsem psal, zkuste si to jenom představit.

Zombie

A jak by taková zombie apokalypsa asi vypadala? Já osobně jsem přečetl těchto článků opravdu mnoho, toto téma mě velmi baví a rád koukám na zombie filmy. Když to shrnu, každý by křičel o pomoc, milovníci zombie by dělali trochu něco jiného. Vše by bylo předem vybrané. Opatřili by si vhodnou zbraň, vyhledali bezpečný úkryt a začali schraňovat zásoby, dokud by byl ještě čas.

Tímto článkem nechci nic psát proti dětem, které koukají na horory a zombie filmy, to opravdu ne. Mimochodem, já k nim patřím samozřejmě také, ale chci jenom donutit ostatní se nad tím zamysleli, ať je to třeba nemožné, jak jsou dnešní děti (hlavně děti, zombie mají rádi samozřejmě i dospělí) vybaveni a připraveni na "budoucí" zombie apokalypsu. Zajímal by mě váš názor na zombie apokalypsu, popřípadě co vy byste dělali.


Podobné články

Poslední články

· Googlím, proč nejde Goog... (01.12.2016)
· Tvorba nového webu SPŠ M... (19.01.2016)
· Co to jsou emoji (31.10.2015)
· Googlím, proč nejde Goog... (01.12.2016)
· Zahraniční stáž v Anglii... (26.09.2016)
· Zahraniční stáž v Anglii... (15.07.2016)

Komentáře

  1. Julča

    dne 23. prosince 2013 10:01

    Těžko říct, ale myslím že nejlíp připravení jsou hráči her ^^ Hlavně proto, protože když se díváš na film/seriál, tak i když se dokážeš vžít do děje, furt se jen díváš na cizí lidi bojující o život. Podle mě by všichni stejně nakonec zpanikařili a řvali jak o život. Zato u gamerů je tu vyšší šance zachování klidné hlavy, protože sám něco děláš, je tam prostě určitá interakce s prostředím, zombíkama apod.
    Já sama jsem fanda konzolí, mám doma PS3 a v mé sbírce her nesmí chybět The Last of Us. Pokud je tu někdo, kdo se fakt chce připravit na zombie apokalypsu, povinně zahrát. A kdo již hrál, ví o čem mluvím Úsměv

  2. Dominik Fryč

    dne 23. prosince 2013 11:55

    Naprosto souhlasím s tvým názorem a pohledem na celou věc. Ve filmu se na to jen díváš, nijak děj neovlivňuješ, zatímco ve hře ovládáš sama sebe a víc to prožíváš. Taky si myslím, že gameři by byli asi nejlíp připravení.
    Xbox ani PS doma nemám, takže musím hrát vše jen na PC, nicméně hru The Last of Us znám, ale ještě jsem jí nehrál. Z těch postapokalyptických her mám odehráno zatím jen Left 4 Dead 2 a hru The Walking Dead.

  3. Honza

    dne 02. ledna 2014 14:16

    myslim že je to naprosto zcestnej názor. Nejlíp na to budou připravený airosftový paintballový party a jiné podobně hravé militatní skupiny, páč to co gameři hrajou v pohodlí svého křela tyhle skupiny protrpí na živo a to jde.... počítačové hry akorát zkreslují fyzické fakta, schálně vyberty si krámy co sebou taháte v počítačový hře a vemte je reálně a oběhněte si blbej blok Úsměv

  4. Dominik Fryč

    dne 02. ledna 2014 15:10

    Tak i na tom bude něco pravda. Ale tady nešlo o reálnou přípravu, zkušenosti se střílením nebo vůbec bojování v reálném životě. Podle mě jsou ty hry i některé filmy důležité právě k tomu, že díky nim mozek začne přemýšlet nad nějakou taktikou a začneš přemýšlet, co bys v té dané situaci udělal. Nějací hráči paintballu hrají třeba jen na nějakém speciálním hřišti nebo v určitém terénu, ale tam asi moc se zombíkama bojovat nebudeš. Navíc přeci jen, kdyby nastala taková zombie apokalypsa, kolik z nás bude mít vůbec k dispozici nějakou zbraň. Pak je ti nějaká zkušenost z airsoftu k ničemu.

  5. Jakub Kotrba

    dne 10. března 2014 23:39

    Těm AirSoftovým týmům bych moc nevěřil...Oni budou v takovém případě spoléhat na armádu která je má údajně zachránit...
    A jak říká Dominik...Taková zkušenost z hraní AirSoftu ti je úplně k ničemu protože
    1) V Z-Apokalypse nevyužiješ žádnou takovou zbraň...Ta než by mrtváka zabila tak je po tobě Mrknutí
    2) Reálné zbraně střílí úplně jinak než AirSoftové Mrknutí
    3)Hráči AirSoftu se spíš spoléhají na to že to prostředí znají ale v takové z-apokalypse si moc nevybereš...

  6. Michal

    dne 27. května 2014 11:57

    Já by jsem chtěl zareagovat spíš na ,možnou, virovou, nechci říkat zrovna ,zombií, apokalypsu. Sdílím názor jedné vědkyně, který jsem četl před několika lety.
    A to: , pokud by se našel člověk - blázen, psychopat, či šílený sektář, který má potřebné vybavení a myslí mu to, tak by nebyl žádný problém za dva, až tři týdny zkřížit, smrtelnou vzteklinu, třeba ze chřipkou a bude jen záležet na dotyčném, zda-li vyvine virus, který se bude šířit, kousnutím, vzduchem, nebo krví. Takovému infikovanému člověku by se doslova uvařil mozek a byl by nepříčetný, stejně jako v některých filmech o nakažených, Nebyl by doslova zombií, ale nakažený. Stejně jako např: ve snímcích 28 dní poté, či REC. MICHAL

  7. Dave

    dne 02. července 2014 02:20

    Stačilo by počkat až by přišla zima, ta by celou nákazu (nakažený) vyřešila Úsměv a ty co jsou do airsoftu opravdu dost zažraný, např. trénují s noži, chodí na týdenní pochody, atd. mají větší šanci na přežití, než ti co o tom hrají hry v pohodlí a teple svýho domova. ale nejlepépe jsou asi na tom ti, co se závodně věnují lukostřelbě, ti doma nemají jen jeden luk, a je to asi reálně nejlepší dostupná zbraň :-)

  8. Juraj Krč

    dne 08. července 2014 11:31

    Ja bi som zobral kamarátov a išli by sme bývať do lesa.Tam by sme si niečo postavili.A do mesta iba keby bolo niečo súrne.A preto by som sa chcel zabývať v lese lebo v lese je málo ziombýkov iba zombýci houmlesáci.A samozrejme súhlasia moji traja kamaraťi s ktorí mi by som chcel zombie apokalipsu.A jedlo by sme si ulovili v lese,a opiekli by sme si to na ohni.Ale oheň budeme zadržiavať malí aby neprivolal zombíkou alebo banditou a to už bude zlé.A preto si budeme musiet zohnať zbrane na blízko ale aj na dialku, a bude dobrí aj tlmič.Keby sme ho nenašli tak sa dá tlmič virobiť (alebo vankúš).

  9. josef

    dne 25. července 2014 18:36

    Take si myslim ze nejlepsi priprava je na hrách treba dead trigger na android je docela dobry tam se vlastne nakazi jeden zombie a od nej se nakai celi svet a skupinka lidi potom zimbiky zabiji s tema hrama naprosto souhlasim

  10. Dan Porada

    dne 06. srpna 2014 17:46

    No přiznejme si že v ČR je trochu jiné prostředi než třeba v seriálu The walking dead :-) například máme dost pohoří a máme paneláky (neřikám že v Americe nejsou ale dost časo tam jsou rodinné domky, nemyslím velké města jako New York)a vČR je kolem 10 mil. Obyvatel takže by to nebylo tak hrozné máme hodně vesnic :-) takže je možné že by to ňák armáda a dalši podobné složky zvladly :-) Já osobně bydlím v Ostravě a tu je myslím kolem 350 000 obyvatel ano sice bydlím v centru ale moc lidí tu nebydlí a hodně lidí by zůstalo doma (podle mě) a i kdyby bydlím v 5 patrě a to vám řeknu když vychazím ty schody to je síla Šklebící se takže zombi by to do 5. Patra podle mě nedali a výtah buď by nešla elektřina nebo by ho nedokázaly využít, no ale také záleží na inteligenci zombíků :-) podle mně by to nebylo až tak hrozný :-) no ale třeba v New Yorku no to by bylo horší :-) (sorry za chyby a díky za čas a přeji hezký den :-)

Vyhledávání
Autor blogu
Dominik Fryč
Dominik Fryč
Je mi 26 let, jsem bloger, student IT a baví mě webdesign.
Anketa
Máte v mobilu NFC?




TOP Články
Nejčtenější
TOP 10 Android a... (55441)
První zkušenost ... (53852)
Zombie apokalyps... (50183)
Rozdíl mezi geek... (50106)
Recenze autokemp... (40353)
Nejdiskutovanější
První zkušenost s ... (46)
Zombie apokalypsa 21... (36)
Proč je Windows 8 l... (22)
První rok studia ob... (13)
Co je to vlastně bl... (12)
Komentáře
Petr Kopinec u článku
Zahraniční stáž v Anglii #...
Mariee u článku
Co je to vlastně blogování...
Majka u článku
Co je to vlastně blogování...
Svoby u článku
Zahraniční stáž v Anglii #...
Iu u článku
Rozdíl mezi geekem a nerde...